7 Mayıs 2020 Perşembe

Cicek cocuk'a not..

Hic ses yok.
Yine de seni duyuyorum.
Bazen korkunc hissediyorum, duydugum ses cok sahici. Seninle konusmak gibi.
Bana anlatmiyorsun, hep cimriydin duygularinda, dusuncelerinde.
Yine de biliyorum aklindan gecenleri. Seninle konusmanin bir karsiligi yok varlik dunyasinda.
Artik bu konusma icin onayina, sana bile ihtiyacim kalmadi.
Nasilsin,  ne dusunuyorsun, hangi yollardan geçiyorsun?
Neden karsimda siluetin?
Hicbir sey nedensiz degil, hicbir sey tesaduf degil bu evrende.
Ve sen neden oradasin biliyorum.
Ben senin bilincaltindayim, kacmak isteyeceksin!
Kacacaksin..
Ama baska bir boyutta baska bir hikaye ile,
Belki de ben olarak 3.boyutta yaninda olacagim.
Sende benim.
Evrenin bir mesaji var. Okumaya hazir oldugunda seni sarip sarmalayacagim.
O zamana kadar hoscakal.
Seni benligimden bagimsiz seviyorum. 🙏


         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder